CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Berusahalah dan sentiasalah mencari cinta dan keredhaan Allah bukannya sibuk mencari cinta manusia."

Saturday 26 May 2012

I LOVE YOU





ASSALAMUALAIKUM

Hello there ! *lambai tangan* Semangat sungguh aku harini nak update blog gara-gara janji aku semalam. Aku janji nak create satu lagi entry terbaru.hehe. Hai, sis aku pun terus cakap, 

"MENTANG-MENTANG LAA CUTI SEKOLAH, NGADAP BENDA ALAH TU JE 24 JAM"

Okay, fine kalau kau cakap macam tu *merajuk tapi still ngadap lappy and selamba main twitter* Tengok topic pun macam ada something je kan. Actually ssemangatnya aku nak update today sebab..........jeng jeng jeng..*kasi suspen sikit*. nak tau, scrool ke bawah *semua ready macam nak tembak aku je kan*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
HAPPY BIRTHDAY MAMA !!!

See that??? Macam suspen je kan, tapi sebenarnya takde apapun. Ingat aku nak post pasal crush ke. Kadang-kadang aku dah jemu nak citer pasal crush-crush ni *eh macam banyak pulak crush aku*. Okay, back to the main story. Semalam, pada 26 Mei 2012 aku and the geng *adik beradik* make a suprise birthday party for mama. Sebenarnya birthday mama jatuh pada tarikh 23 Mei 2012 tapi memandangkan semua kerja pada hari tersebut plus exam aku pun belum habis, tak sempatlah kitorang nak celebrate. Agak kejam kan, tapi mom said 
"TAKPELAH, JAWAB EXAM DULU, NANTI KITA CELEBRATE OKAY" *sambil tersenyum

Kau tengok ! Rasa macam nak nangis pun ada sebab terharu bila mama cakap macam tu *muka minta penampar* aku tahu, even mama cakap macam tu, jauh di sudut hatinya dia sedikit tersinggung sebab nampak macam kitorang tak kisah je kan. Tapi kitorang bukan macam tu okay ! My sis and brothaa yang duduk jauh dari kitorang pun, tepat2 jam 12 terus sms mama and said 'HAPPY BIRTHDAY!' Mama pulak bagitau aku, sapa pulak yang kacau dia tengah-tengah malam, ganggu dia tidur. Termasuklah aku sekali wish kat dia, tapi bukannya sms jugak, maunya dia cakap aku biadap sangat, dah takde suara dah ke nak wish.haha.

Memandangkan kelmarin, Sabtu semua anak-anak ada kat rumah *kecuali sis aku yang stay KL* kitorang cadang nak celebrate. Plus lagi, haritu pulak aku ada tusyen, so majlis ditangguhkan pada malamnya *macam wedding pulak, nak tangguh2 kan* And bila balik je dari tusyen, abang aku yang muncul entah dari mana bawa balik kek. Secret Recipe oooo! haha, sangat sedap. Then, lepas maghrib kitorang ajak mama untuk sesi potong kek. Aku teng0k wajah mama time tu sangat2 happy. Mungkin terharu + happy sebab dapat celebrate birthday dia kan. Cuma aku je tak boleh celebrate birthday aku tahun ni sebab birthday time  awal Ramadan. Tapi takpe, aku bersyukur and best jugak. Bukan selalu birthday time bulan puasa kan.hehehhe




 brothaa-brothaa aku suka buat muka serius -,-


 love my parent ! *muahh



 poyo je kan, tapi mereka tetap handsome pada saya.hahaha


Selamat Ulang tahun mama !!! Fatin doakan mama dipanjangkan umur agar dapat melihat anak-anakmu berjaya mencapai cita-cita masing-masing. I just want you to know that I love you much much more than i love myself !

Sayonara (^__^)


Facebook Page ---> Fatin-Nadhirah

Terima kasih kerana sudi baca entry ini. Like ye kalau suka ^_^

No comments:

Post a Comment