CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Berusahalah dan sentiasalah mencari cinta dan keredhaan Allah bukannya sibuk mencari cinta manusia."

Friday 9 November 2012

SURAT UNTUK SAHABAT


بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


السلام عليكم و رحمة الله و بركات



Ayu tak? Ayu kan kan kan . Muehehe


Dear sahabats *disebabkan sahabat aku ada 3 orang so ditambahkan 's' dibelakang*,

    First of all, aku nak berterima kasih bebanyak sebab sudi terima aku as your bestfriend. Actually aku nak cakap face-to-face je tapi memandangkan idea banyak nak cakap dengan korang, haruslah aku tulis surat je kan, nanti takde ah korang bosan tahap dewa bila dengar aku merepek meraban nanti kan.

    Sahabat, memang kita semua tahu kan bukan senang kita nak bina ikatan persahabatan yang sentiasa kukuh. Walaupun sekukuh manapun, mesti ada goyah juga sekali-sekala kan and yes aku dah alami pun. Kenal dengan korang, bergurau dengan korang satu kebahagiaan yang berbeza kalau kita dengan orang lain kan sebab bila kita dengan sahabat ni, apapun semua rasa happy je. And yang paling aku nak elakkan ialah daripada menyakiti hati korang dalam diam. Yes, aku tahu sikap aku ni kadang-kadang buat korang menyampah ke apa kan. Manalah tahu, even kita sahabat tapi kita still ada perasaan kan, so normal ah kalau korang ada rasa tak selesa dengan aku ke apa.

    Sahabat, ingat tak kita jadi best friend at the first time? Rasa macam tak percaya je kita boleh jadi sahabat yang sangat rapat walaupun baru setahun je kan. Padahal, kita dah sekelas lebih kurang 3 tahun tapi bila dah jadi sahabat betul-betul baru setahun. Kita jadi sahabat pun bukannya kita declare pun kan, and it's happen naturally. When we first talked to each other, I knew we would always be friends. Our friendship has kept on growing and yes, tup-tup eh kita ni BFF rupanya. Rindu sangat memori kita sekali bila duduk sekelas, semeja tahun lepas. Tahun ni, dah terpisah sebentar sebab seorang nak lain kelas, sorang lagi dah pindah sekolah. Yang still dengan aku just Yus je tapi aku bersyukur sangat-sangat sebab masih ada sahabat yang sekelas dengan aku. Alahai, rindunya nak gathering dengan korang lagi.

    Bila dah terpisah macam ni, memang agak susah la kan kita nak berjumpa sekali balik and sometime I wonder "eh aku ni ada BFF ke tak?" . Tapi aku tak pernah lupakan korang okay. Apa yang aku buat pun, mesti teringat je kat korang. Kut korang je kut tak ingat aku *sad face*. Tapi aku yakin korang jauh macam mana pun mesti ingat aku kan. *Think positive*

    So my dear sahabats, Erni, Farah dan Yus, kalau korang baca surat ni aku nak cakap bahawa aku bersyukur sebab korang jadi sahabat aku yang boleh share suka-duka and everything selain family aku kan. Ada apa-apa masalah je mesti aku cari korang je kan and thank you sangat wey sebab mau dengar masalah atau good news dari aku and always backup aku. Thanks once again for being such good friends and being here with me through it all. Sayang giler kat korang. *muah sikit :D




Sahabatmu yang comel. Muehehe,







Sayonara .___.










Terima kasih kerana sudi baca entry ini. Like ye kalau suka ^_^