CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Berusahalah dan sentiasalah mencari cinta dan keredhaan Allah bukannya sibuk mencari cinta manusia."

Monday 12 March 2012

6 THINGS I LIKE AND DON'T LIKE

 
 
Haa..satu lagi entry sebagai penutup pada harini..hahah.. Disebabkan aku terlalu bosan sekarang, so aku cadangkan nak 6 listkan apa yang aku suka and tak suka..actually banyak la yang aku suka and tak suka tapi kali ni aku list 6 dulu jela..hehe
 
LIKE :)
 
  •  First, aku suka baca novel and al-quran tidak ketinggalan jugak okay !
  • I love blogging, twitter and facebook *tapi sekarang ni jarang online facebook sebab semakin hari semakin bosan*
  • Love hangout WITH family especially with my sis and also hangout with my BFF ! Bukan every week okay, nanti mak bising..
  • Aku suka sangat barang2 yang berwarna merah + hitam ataupun hitam + pink..wah, pink gittu..Sebabnya aku memang suka warna merah so tak hairanlah kalau mostly barang2 aku kebanyakkan warna merah ..beg sekolah merah, jam tangan merah, purse merah, and macam2 lagilah..nak aku list kan, penuh entry aku kali ni pasal merah ja.haha..
  • And aku peminat setia Manchester United! dan aku peminat setia bola sepak negara sendiri jugak okay, MALAYSIA.. Harimau Muda! Auuummmmmmmm...!
  • Addicted with shawl's pattern zaman sekarang. Aku ikut jejak kakak aku yang dulu memang suka pakai selendang tapi now dia dah jarang pakai selendang and kembali bersama tudung bawal. tinggal lah aku sorang2 yang suka belit2 sana-sini..haha
 
 DON'T LIKE :(

  • Perkara yang bukan lagi dikatakan tak suka, tapi memang benci terus ialah kawan yang kita dah anggap macam sibling burukkan nama best friend sendiri.. *pernah terjadi pada aku tapi bukan dgn BFF aku sekarang ni*
  • People who judge me dengan perkara-perkara yang tak masuk akal !
  • Tak suka lelaki yang merokok because I hate cigarette's smoke !
  • Bengang kalau orang yang janji dengan kita tapi tak menepati janji...
  • I don't like strawberry flavour c0z too sweet kecuali buah strawberri :)
  •  tak suka and tak selesa bila pakai tudung singkat2 especially shawls and tudung syria..huhu
 
 
 
 


Terima kasih kerana sudi baca entry ini. Like ye kalau suka ^_^

No comments:

Post a Comment